Hvilke fjerntyrings kit til Webasto varmer på 2007 Touran 1,9TDI ?

Anbefalte innlegg

Ser det finnes et kit/kontroll som heter T91.

Passer denne til alle webasto varmere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T91 er bare selve fjernbetjeninga. Og passer forsåvidt til alle. Men du må finne riktig kit til din bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har t91fjernkontrollen på min caddy. Monterte også i dag Gsm mottaker fra danhag i tillegg. Da kan man styre den uansett hvor man er, t91 har en rekkevidde på ca 1000m om det er fri sikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. T91 er bare navnet på kontrollen. Men hva heter resten av kittet som passer Touran ? Og hvor skaffer man de billigst ? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har t91fjernkontrollen på min caddy. Monterte også i dag Gsm mottaker fra danhag i tillegg. Da kan man styre den uansett hvor man er, t91 har en rekkevidde på ca 1000m om det er fri sikt.

Hvor kjøpte du gsm modulen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som første linken der er det du skal ha hvertfall. Aufrüst kit og telestart kit. Du kan jo få ur også til dette om du vil. Men grommere å ha styring via telefon da :) Jeg har bare t91 på min og det funker topp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telestart hadde vært genialt ja.

Med t91 funker gull det også :-)

Ur ser jeg ikke noe behov for når en har t91 !

Det store spørsmålet er om dette kittet funker med tanke på tilkobling av clima og canbus. . ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står jo hvertfall at det passer alle Touran inkl facelift også så :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coolt... det så jeg ikke !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du skriver i en annen tråd at du snekkra ledningsnett selv. Funker dette også på biler med Climatronic?

Da trenger man kun T91 og mottaker ?

Er dette det jeg trenger ? her med ledninger også ? :-)

http://www.ebay.com/itm/Aufrustsatz-von-Zuheizer-auf-Standheizung-fur-VW-Touran-mit-Webasto-T91-FFB-/281014786097?pt=DE_Autoteile&hash=item416dc95831

Det ser ut som det passer men er ikke veldig stødig i tysk. Om du har climatronic så er det et IPCU rele i tillegg til vanlig rele som styrer kupevifte.

Er fullt mulig å lage ledningsnett selv bare du får skaffet ipcu releet, jeg har koblingsskjema på det. Men du må også ha en USB-stikk med programvare som du laster inn i varmeren for å åpne den til å bli parkeringsvarmer. Her trenger du org diagnoseadapter og en vanlig pc. Kjøper du det du linket til vil jeg TRO du har alt du trenger og det er grei pris når du får med telestart t91 settet også.

Den fjernkontrollen du linker til lengre nede tror jeg ikke vil fungere siden jeg ikke finner noe om w-bus. Det er det din varmer kommuniserer med fra fjernkontroll/ur/Gsm sender.

Gsm mottakeren min kjøpte jeg brukt på finn men søk på danhag på F.eks ebay så finner du nok sikkert en. Viktig at den støtter w-bus. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får også originale Gsm mottakeren til webasto som heter thermocall men den er nok hakket dyrere enn F.eks danhag sin. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.