#1 Skrevet Januar 11, 2014 Hei, Ønsker kvalitetsfilm og best mulig resultat selvfølgelig Fant noen gamle tråder, men hvem anbefaler dere nå? Noen med erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2014 Graneggen Bilglass og Solfilm på Lade brukte jeg sist. Hyggelig kar og god kvalitet på filmen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2014 Graneggen Bilglass og Solfilm på Lade brukte jeg sist. Hyggelig kar og god kvalitet på filmen... Har sendt han forespørsel. Regner med han har "ripefri" film og kan faget! Vet du hvor lenge bilen må stå før den kan brukes etter pålegging? Er det noe "herdetid"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2014 Bilen kan du bruke med én gang den, men la gjerne filmen hvile en ukes tid før du kjører vinduene opp og ned. Han kan faget sitt ja, jeg var iallefall veldig fornøyd. Erfaringstråd: http://forum.vacn.no/showthread.php?259241-Graneggen-Bilglass-og-Solfilm&highlight=graneggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2014 Takker, da blir det han!! Vet du sånn ca hvor lang tid han bruker på alle sideruter og bakrute på A4 avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2014 Usikker da jeg bare tok to ruter sist. Men regn med iallefall én arbeidsdag avhengig av hvor mange biler han har inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2014 swg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2014 (endret) swg ? Scandinavian Windowfilm Group 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2014 Kristian sikter vel til swgnorge.no. De har avdelinger på Melhus og i Trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2015 Graneggen leverer fortsatt kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2015 Fantasy factory på tiller. Knaillflinke karer. Har tadd flere av mine biler. Ring Erik på 91821670 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...