#1 Skrevet Januar 11, 2014 (endret) Hei! Vurderer å selge min Audi S6 avant 1997 modell. REGNR BP 21423 Bilen står for øyeblikket i garasjen og blir bygd om til Manuell 6 trinns. Alt av deler er hentet fra samme bil. (gått 234 000) Info om bilen: Audi S6 S-line ratt Bose Annlegg Skinn interiør som er minimalt slitt Led park Avtagbart hengerfeste km stand 247 000 Chippet til 270hk Orginalt Bose stereo ,med cd-veksler (Adapter for å koble AUX inn på CD veksler utgang medfølger) Eibach/orig. senkefjærer 25mm Begge bærearmer nye forran 243 000km Begge endeledd framme nye forran på 243 000km Nye blinkelys forran Ny orginal Clutch Ny slavesylinder S6 gulvmatter (ubrukte) Lettmet. felg sommer (Gode 17" sommer dekk) Lettmet. felg vinter (Nye Nokian Hakkapillita 5 på orginale 16" felger. 205/55-16) Metallic lakk Takrails Xenonlys (Nye xenon pærer) Air Condition CD-veksler Cruisekontroll Elektriske speil El.vinduer (forran og bak) Farget glass Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Motorvarmer Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Servostyring Skinninteriør Sportsseter Takluke (Glass) ABS-bremser Airbag foran Alarm Diff.sperre Startsperre Stålbjelker Bilen er ikke EU godkjent idag. Dette blir gjort før salg. Samt 4 hjuls kontroll. Bilen har ikke vært ungdoms eid. Har ikke prøvd bilen selv siden jeg kjøpte den med gåen Automat gir kasse. Bilen virker som den har blitt tatt vare på av tidligere eiere. Ligger kviteringer på masse som er gjort med den i hanskerommet. Bakluka er rustfri! Har desverre litt lakkrust på dører og sliten lakk utvendig og diverse riper på framskjermen. Service hefte er også fulgt. Sist utført etter boken 235 000 i 2008. Har stått avskiltet siden 30.12.11 Skal selvsakt montere sammen bilen og få den EU godkjent før salg. Skilt er bestilt og ligger hos Statens Vegvesen i Tromsø. Pris ser jeg for meg rundt 65.000,- Alle bildene er tatt fra tidligere annonse da jeg kjøpte den. Skal få tatt nye bilder av den om interesse. (Nye kommer uansett når den er kjørbar stand igjen) Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe. Så skal jeg svare så godt jeg kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2014 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...