Audi a4 b6 1.8T 2004 mod. Feil på comfort controll modul

Anbefalte innlegg

Hei. har noen hørt/ hatt disse feilene før ?

* Interiør lyset lyser ikke men gulvlyset og dør lyset lyser når man åpner dørene.

* vasling av blinklys når man låser bilen lyser ikke

Det som jeg har sjekket.

* Fant en del vann i batterikassa i motorummet, fant drenerings plugg tettet, fjernet den sånn at den ikke blir tett igjen

* sjekket om det var vann der comfort controll modulen, var ikke vannpytt med fuktighet

* sjekket kontaktstykkene til modulen inni i boksen. ikke noe irr

* sjekket jordpunkter , fant 1 jordledning irra. byttet punktet men ikke noe forbedring.

* Tatt å lest av feilkoder med en ikke VAG-com. da får jeg feil på comfort controll modul: 00532 supply voltage defective

Hva kan jeg få gjort til å få alt til å fungere ?

har ikke delt opp comfort controll modulen eller sjekket passasjersiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke til mye hjelp jeg fikk her inne !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde feil med langlys, blinkers, vindusviskere, vindusheiser sikkert mer. Da var det også noe med supply voltage terminal ettellerannet som feilkode. Alt funket når bilen var iskald, så jeg feilsøkte med å fryse ned en og en kontrollmodul til jeg fant den som hadde feil.

For meg var det modulen som står i rattstammen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den styrenheten i ratt stamme modulen er ny og har sjekket den.

I dag så har jeg målt og den får strøm den ccm. åpnet modulen opp og fant 1 punkt på kortet som var brunt/ svidd av. så blir vell å bytte den tenker jeg meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.