#1 Skrevet Januar 12, 2014 (endret) Foldbare speil går forbi stopp punktet, er det noe mekansisk som har tatt kveld inni speilet? det går fint helt inn og helt ut,men bare at det går for langt finner ikke stop punket sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2014 Kan være at de har fryst. Ikke ukjent. Deaktiver dem og vent på mildværet, så ser du om de er i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2014 ja glemte å nevne det at dette skjedde etter det vart minusgrader, satt på en defa varme vifte i natt som blåser mot speilet så skal sjekke seinere om det virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2014 Samme skjedde på min A4 B8, som Øyvind sier skjer det på grunn av kulden. Om vinteren deaktiverte jeg alltid denne funksjonen. Var i orden igjen når det ble mildt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2014 Søkte en god del på dette i går kveld, men fant ikke så mye info om det, men tanken har slått meg kulden men var redd at noe var ødelgt inni, skal deaktiveres i dag ja, håper bare den går dit den skal nåda etter eg har fått en god lunk i speilet hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2014 Har det samme på allroad'en, det skjer kun på det ene speilet, og det går i perioder. Når kulda kom her for noen uker siden så gikk det forbi stopppunktet sitt hele tiden i 3-4 dager, og så funker det som det skal igjen. Etter den perioden så er det nå helt fint igjen, 15 minus i dag tidlig. Har hørt med Møller, og de har ikke noe løsning på det, men sier at det rett og slett har noe med konstruksjonen til speilet å gjøre. De hadde byttet et par av de også, men det hjalp ingenting. Den bilen er på 3. vinteren mens vi har den og det er ikke ett nevneverdig problem, men som sagt så hender det kanskje et par ganger i løpet av vinteren. Og blir det uhodbart så er det jo bare å skru av auto-fold mens det er som kaldest, eller i temperatur-overgangsperioder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2014 Hei folkens, takker for svar her, etter den fikk stå i natt med Defa varmeovn og blåse en fin lunk i speilet så gikk det nå til rett posisjon Så nå er den funksjonen deaktiverte til det blir + grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...