Maskuline 17" og 18" til Golf3?

Anbefalte innlegg

Noen her som vet om felger med "litt" gods, i 17" eller 18" til Golf3..

Jeg vet om Borbet A og Keskin KT5, men den første er for vanlig og den andre for dyr:D

Post gjerne bilder:)

Boltsirkel 4x100 eller 5x100...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KT5 er jo ikke dyr...? får den fra danmark til 10 lapper... fikk pris av johns dekk og felg, da for ca 13 lapper i 17x7.5 med dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KT5 er jo ikke dyr...? får den fra danmark til 10 lapper... fikk pris av johns dekk og felg, da for ca 13 lapper i 17x7.5 med dekk.

Når ble 13k billig? : smil :

Om det heter Momo eller Nillè er uinteressant, da min erfaring tilsier at en kantkjører like lett en dyr felg som en billig en : bh :

Spørsmålet er hvorvidt jeg skal beholde 4x100 eller gå over til 5x100 : klø :

Interdekk selger disse:

048.jpg

Har sansen for disse, men skulle gjerne sett andre typer som ikke er så vanlige, spesielt på Golf3.. Hvis bare Merce hadde hatt 4x100 : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo adaptere? Tore i lokallaget har værtfall porche gullideckel til salgs, tror han skulle ha 4700,- for dem, 2 ferdig polerte, og to som ikke er polert... hadde jeg hatt pengene så hadde jeg kjøpt dem selv... men så skal man jo ha dekk på disse, samt adaptere, og da blir det fort litt dyrt.

Keskin Kt1/Oz Futura har jo også mye gods.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo adaptere? Tore i lokallaget har værtfall porche gullideckel til salgs, tror han skulle ha 4700,- for dem, 2 ferdig polerte, og du som ikke er polert... hadde jeg hatt pengene så hadde jeg kjøpt dem selv... men så skal man jo ha dekk på disse, samt adaptere, og da blir det fort litt dyrt.

Problemet med adaptere er jo at da bygger det mer ut, så da må jeg enten finne felger med ET40 elns eller valse.. Hadde jeg ville gått for adaptere så hadde jeg skaffet meg noen Mercedes AMG look felger : rock :

Keskin Kt1/Oz Futura har jo også mye gods

oz_Futura.gif

: klø :: klø : ,

Mercedes Avantgarde

avantgarde.jpg

Mercedes AMG

Rhamg.jpg

Slike hadde blitt überfete på Golfen i 17" og skikkelig dekkstrekk..

Slike har fattern liggende, ikke i krom og som 15" : bh : , hadde dem idet minste vært 16" : gråter :

m500c.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømme felga : eek :

attachment.php?attachmentid=12177&stc=1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem er veldig pene ja, men dessverre så er dem altfor vanlige.. Ikke her på berget, men ivertfall in "Das mutterland"...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo her er noen felger for deg:

De fäes i 7x17 Et 32 5x100 og i 8-9x18 Et 32 5x100 :rolleye:

voltec-t5-cr-2.jpg

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fäes blant annet i 8x18 Et 35 4x100

br-vault-barracuda-3.jpg

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fäes blant annet i 8x18 Et 35 4x100

br-vault-barracuda-3.jpg

Lasse

:tilber:feteste felga da:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber:feteste felga da:D

Egentlig enig!

Kunne blitt kjempetøft på en sort, clean Golf 3 og med minimalt med gummi. Og senka godt ned såklart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig enig!

Kunne blitt kjempetøft på en sort, clean Golf 3 og med minimalt med gummi. Og senka godt ned såklart.

eller en rød;):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømme felga : eek :

attachment.php?attachmentid=12177&stc=1

Hehe lurer faktisk på slike som vinter-felger til S4`en : smil : Får de veldig billig i Tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet til høyre: Rial Daytona Rac

Bildet til venstre : BBS Le Mans

Disse hadd vært meget pene på en Golf III spør du meg. Ikke vanlig med slike felger på en 3`er Golf.

bbs-lemans.jpg

rial-daytona.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe lurer faktisk på slike som vinter-felger til S4`en : smil : Får de veldig billig i Tyskland.

Jeg ser slike på hvert eneste lokallagsmøte, som også er tilsalgs, men jeg har desverre ikke råd...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner ä ligge mye bra felger pä http://www.fasttuning.no nä som ikke er sä vanlige i Norge..

Ta en titt og se om dere er enig..

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse, men ingen priser? hva pleier disse settene å ligge på da? for eks. 7.5x17" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper att de ligger litt over sharif priser i samme dim:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.