#1 Skrevet Januar 13, 2014 Jeg har ett problem med xenon lyset (V-side) på min Passat 3C. Etter div feilsøking selv, spurte jeg om råd på Asker Elektrodiesel som sjekket litt og gjorde litt diagnose. De konstaterte feil ved jording til xenon lyset. (resten av lampen virker normalt) De sa det går 3 ledninger med jord inn i kontakten, men de hadde ikke noe skjema for dette og sa det enkleste for meg var å sette jord direkte på selv. Er det noen har inne som har vært borti liknende og kan gi meg tips på hvordan jeg søker videre? Noen som har kobling skjema for bi-xenon lamper til Passat 3C? Event er det noen i Asker/Bærum - Oslo som har peil og vil hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2014 Er ikke store jobben å legge til en ekstra jording sammen med den originale jordingen. Regner med at det går en brun\svart ledning som er felles jord for hele lykten. Isåfall er det bare å legge en ledning fra chassi\metall på bilen og koble denne sammen med den originale jordingen til lykten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...