#1 Skrevet Januar 13, 2014 Hei! I helga var jeg og en kompis og tittet (for første gang) under bilen hans, som han har hatt i noen måneder. En ellers velholdt Audi A6 B6 med 2,4L V6 motor og Quattro.. Flott bil!! Her er noen bilder jeg tok fra undersiden.. Disse to bildene er tatt fra undersiden av girkassen, ved det jeg tror er girkassens "bunnpanne".. Dette bildet er tatt fra diffen bak: Jeg vil tro at dette er dårlig nytt.. Han prater om å fikse dette på merkeverksted, så jeg lurer på om det blir dyrt for han, og om vi eventuelt kan ordne dette selv.. Vi har tilgang på bukk (Ute i 10 minus), og jeg har skrudd mye bil før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2014 Lekkasjen der ved girkassen kan også være fra servotannstangen. Min så slik ut før jeg byttet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2014 Høres nesten værre ut å skifte enn simmeringer... Er dette en bil som burde påkostes noen tusen hos møller, eventuelt mekonomen (eller andre billigverksteder, feks like over grensen)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...