#1 Skrevet Januar 14, 2014 Noen flere som har opplevd defekt klimakontroll på C4? Er jo "alltid" Spjeld.motorene som streiker , men ikke hos meg ...... Er den andre bilen jeg har målt å funnet spjeld.boksene i orden , men måttet skifte klimakontroll (klimadisplay) Alt fungerte av lys , skjermer i topp stand og knappene fungerte med lette trykk , men ingen reaksjon på motorer ved valg av tempratur og blåseretning. Har aldri hørt om noen som har hatt denne defekt , utover fadende display , trege knapper osv. Etter en liten runde på delelagret , var ny boks montert , og alt virket igjen. Så spekulerer litt på hva som er årsaken til at disse ryker? .... dårlig lodde punkter/ jording noe sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2014 Jeg har hatt problemer med panelet på en a6 c4. Der var det ingen motorer som fungerer. Motoren inne i dashbordet var deffekt, men motoren til varmen fungerte, så der ga ikke panelet de "signalene" det skulle gi. Etter at jeg byttet panel og motorenne inne i dashbordet fungerte alt. Har også lest om flere som har hatt problemer med panelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...