87 Passat GT syncro vurderes solgt.

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge vinterbilen min til fordel for noe litt nyere.

 

Hele understeller ble pusset opp for litt over 2 år siden, dvs traverser, bærearmer, fjørbein osv ble sandblåst og pulverlakkert, alle slitedeler ble skiftet (foringer, bærekuler, endeledd, hjullager, støtdempere, bærebruer framme, bremserør og slanger, bremseskjold og så videre) Det ble også byttet ytre drivledd framme, bensinrør mellom tank og filter, bensinfilter.

 

Byttet alle 4 bremseskiver samt klosser og nyoverhalte kalippere bak i forbindelse med eu kontroll i forrige uke.

 

Nye piggfrie vinterdekk på 15" alu felg ble satt på ifjor og har nesten ikke blitt brukt. max 1000 km.

 

Ellers om bilen. Rent kosmetisk ser den ikke spesielt pen ut, det er rust i dører og iallefall i ene hjulbuen bak, og jeg har ingen anelse hva som skjuler seg bak plasten på kanaler, jeg har stort sett konsentrert meg mest om det tekniske og der er det lite å pirke på. Motoren i den er en 2.2 KV maskin (tror jeg) som ble satt i av forrige eier. Den starter uansett temperatur, men går litt ruskete når den er kald. Begge sperrer fungerer, men baksperra er treg å få på.

 

Bilen har blitt kostet på over 30000 bare i deler siste 3-4 år.

 

Setter prisen til 20000 ferdig prutet.

Delebil (den røde) kan følge med for vrakpant, 3000 kr

10VT motor med diverse ekstra deler kan følge med for 3000 kr

Har diverse ekstra deler som også kan følge med om man kjøper hele pakken.

 

 

 

 

Lagt til mer bilder

 

 

gtsyncro.jpg

IMAG0024.sized.jpg

12112009184_G.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden A4`en ikke er solgt ennå så vurderer jeg nå å selge denne igjen. Den blir EU godkjent før evt salg (Da blir den godkjent til mars 2017, den blir også veteran i 2017) Jeg kommer uansett til å ta av skiltene før nyttår for å slippe å betale årsavgift.

 

Setter prisen til 20000 ferdig prutet. Selges ikke for mindre, da blir den stående på lager til neste vinter.

 

Skal prøve å få tatt noen bilder av "gliset" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av bilen utvendig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaff noe bilder så kan jeg være intr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt tett program i romjulen, men skal prøve å få gjort det så fort som mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bare tatt 2 dårlige bilder av bilen idag, men skal prøve igjen imorgen når det er lyst ute. Da kommer jeg uansett til å levere inn skiltene for å slippe årsavgift. Skulle også EU godkjenne bilen idag, men verkstedet var stengt... alle mangler er uansett utbedret nå.

 

Testet sperrene og begge fungerer som de skal, det er bare lyset på baksperra som ikke fungerer :)

passat1.jpg

passat2.jpg

SAM_2092.jpg

SAM_2090.jpg

SAM_2089.jpg

SAM_2091.jpg

SAM_2093.jpg

SAM_2094.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå EU godkjent (neste kontroll Mars 2017), avskiltet og satt på lagring. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder så snart jeg får tid.

SAM_2098.jpg

SAM_2097.jpg

SAM_2096.jpg

SAM_2095.jpg

SAM_2099.jpg

SAM_2100.jpg

SAM_2101.jpg

SAM_2102.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne. Bilen står tørt lagret i garasje. Kjøpte prøveskilt her om dagen, startet rett opp som om den skulle ha vært i bruk hver dag, og tok meg en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare 2 måneder til jeg henter ut skilt igjen til denne nå. Fortsatt til salgs om noen er interessert, tar imot bud. EU OK til mars 2017.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen blir skiltet igjen kommende onsdag, og årsavgift for 2015 blir betalt. Fortsatt åpen for seriøse bud på knallbra vinterbil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satte skiltene på bilen igjen 1.juli, morro å kjøre bil med skikkelig lyd igjen. Går nok som vinterbil igjen, om ingen er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger god vinterbil ? Brukes innimellom, fungerer helt topp. Eu ok til mars 2017.

10V turbo motor og diverse deler følger med (nettopp hogd en lik bil)

 

20000 for alt. Blir ikke solgt dersom jeg selger A4`en først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.