Blinklys høyre framme virker ikke, 99' prefacelift a4 b5

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjørt uten blinklys høyre framme en god stund nå og tenkte å prøve å få fikset det!

I begynnelsen så virket det inn i mellom, men nå har det ikke virket på 2mnd! Men det er kun det høyre framme som ikke lyser, og når jeg blinker høyre nå så blinker det veldig fort i forhold til venstresiden. Jeg har byttet ut bryteren til nødblinken pga blinklysreleet sitter i den, men ingen forandring da heller. Har selfølgelig sjekket pæra og den var fin, men når jeg målte verdien i lederene fra blinklysene på begge sidene når nødblinken stod på, så hoppet den mellom 1-10V på den som ikke fungerer og 3-6V på den som virker, kan også nevne at jeg har montert USblinkermoduler, men jeg målte bak disse, så de er ikke problemet!

Noen som har anelse på hva som foregår?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Def.lys pæra eller dårlig kontakt . Skift lyspare på denne side

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å koble bort us-blinker-modulen og se om det virker når det er orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du målt om pæra er hel? Kan brenne av nede i sokkeln, da syns det ikke at den har ryki ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å bytte om på pærene framme og fortsatt samme feilen, så pæra er ikke problemet!

Men om jeg skulle evt koble opp en no kobling bare til det blinklyset og innpå releet, er det noe mer enn 2 ledere som går direkte inn dit, eller er det vanskligere å koble opp? for da kunne jeg i teorien bare legge opp 2 nye ledere og så var problemet løst, hvis det var brudd, for er ganske vansklig å finne brudd i ledningen når det er så trangt å vanskelig å komme til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn teoretisk kan du legge 2 nye fra side blinklyset, selvom det er jalla ;)

men ville sjekka om det er dårlig kontakt i sokkelen eller brudd der ledningen går inn på sokkelen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde AKKURAT samme problem med min facelift B5 også. Venstre frontlykt blinket ikke og resten av venstresiden blinket fort. Først sprayet jeg med rustfjerner noe som hjalm i en uke eller noe. På slutten av sommeren krasjet jeg i et rådyr noe som knuste venstre frontlykt og bulka panseret litt. Kjøpte ny frontlykt og monterte den, og etter det har jeg ikke hatt det problemet på den siden. Det kom i midlertid på den andre siden også, så bytte den lykta også, og nå er den problemfri. Kan legge ut bilde av festet til lyspera, for det er ganske slitt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet i går det som thomas pedersen skrev lenger oppe her, og det funker når jeg tok vekk USblinkereren, vet ikke om det er fordi den er ødelagt eller om det bare er brudd i en leder som går ut i fra den, skal sjekke litt nærmere i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.