Bytte av batteri Golf V - er det noe spesielt som må gjøres?

Anbefalte innlegg

Hei og Godt Nyttår til alle!

Det er nå blitt kaldt og jeg skal bytte batteri på min Golf V R32. Siden jeg bare har erfaring med "gammel" VW, så lurer jeg på om det er noen spesielle resettings triks eller innstillinger som må gjøres før eller etter bytte? Så man ikke mister funksjoner eller oppsett? Eller er det bare å bytte batteriet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare byttet batteri på min 07 a3, det er samme plattform. Ikke noe hokus pokus der:) vet enkelte a6 etc så må man kode inn det nye batteriet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk. Ja det er samme plattform, og jeg håper at det ikke er nødvendig med koding av nytt batteri. Noen som vet mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slipper kode eller legge inn serienummer på Golf MK5. Eneste du må gjøre er å stille klokka :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for klart og raskt svar Finn Kristian. :). I tilleg var det jo det jeg håpet på (at det var ikke behov for koding).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.