#1 Skrevet Januar 15, 2014 (endret) Nå er det vinter og det betyr at små irriterende problemer dukker opp. Nå vil ikke førerdøren på min 2000mod Audi B5 åpne seg fra utsiden. Det er ikke noe problem å åpne døren fra innsiden, men virker som dørhåndtaket ute ikke er koblet til noe. Den reagerer ikke i det heletatt.. Det er for kaldt til at jeg orker påne døren nå og styre å årne inni den, håper bare noen har et smart tips eller en lys ide om hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2014 Problem løst. Måtte dykke dypt inn i døren før jeg fant noen deler som hadde frosset. Sprayet olje WD 40 (IKKE LÅSOLJE!!!) [ATTACH=CONFIG]211944[/ATTACH] Et lite ops når man åpner førerdøren er at den hvite plastikplaten (bilde) er holdt opp med noen plastik clips om var ekstremt vanskelige å få av. Trikset er å bøye den ut med to skrutrekkere, eller bruke noe annet for å dra den ut. Har med bilde av proppen så du vet hva du sloss med. (bilde #2) [ATTACH=CONFIG]211947[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]211949[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]211948[/ATTACH] Alt av koblinger til vindusheiser, speil og lys kobles ut ved å dra pluggen ut press av festet med flattrekker. (ta bilde om du skulle være usikker hvor pluggene skal plugges i, selv om det er logisk satt opp) Husk også at det er små gummi beskyttere som kan hoppe av, og for de som ikke har sett sånne før tar det litt tid før man finner hjemmet dens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...