#1 Skrevet Januar 15, 2014 (endret) Som topic sier... På golfen til fruen, så funker ingen av blinklysene. Og siden jeg har NULL teknisk peiling, spør jeg her. Er dette mest sannsynlig en sikring, isåfall hvilken sikring skal jeg kjøpe? Det rare er at først slutta dem å funke et par dager, så virka dem et par dager, og når funker dem ikke lengre. Er vel neppe en sikring da? Eller? Eventuell mobbing av mine fantastisk tekniske kunnskaper vil bli slått meget hardt ned på på et eller annet vis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2014 Høres ut som ett blinklysrelé som er dødt. Dette sitter i nødblink bryteren. Bare å skifte denne. Stort sett kan man høre løse deler inne i ett relé når det er dødt. Om du klarer å få det ut og riste på det, så kan du kanskje høre noe løst inni det. Da er det garantert ferdig. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2014 Aha.. Tar jeg ut selve nødblinkbryteren da? Vippes bare rett ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2014 Det er jeg mindre usikker på, men det er filmer på YouTube som beskriver dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2014 Link til en video her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2014 Var innom møller idag og kjøpte nytt rele til den nette sum av 350 spenn. Dro ut det tomme dekslet ved siden av varsellysknappen, så brukte jeg to kniver og dro varsellysknappen rett ut. Holdt igjen kontakten bak innen ifra det tomme dekslet (et must!!) og rett inn med det nye. Vips så har madammen blinklys igjen. Men selve varsellyset funker ikke? DET kan vel være en sikring? Noen som vet hvilken sikring det kan være? Heine... Takker for informativ video.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...