#1 Skrevet Mai 29, 2005 Hva tror dere om å sette på Borbet A 8 el. 9x16 på golfen min? Blir ikke med det første men er greit å se hva andre synst om dette. (Skal ha g60 bredding) Her er et bilde av en golf med det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2005 Hva tror dere om å sette på Borbet A 8 el. 9x16 på golfen min?Blir ikke med det første men er greit å se hva andre synst om dette. (Skal ha g60 bredding) Her er et bilde av en golf med det: jeg hadde borbet A på min mk2 (9*16).. synes det er vanvittig pent på golf 2... skal se om jeg finner bilde av den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2005 Go for it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2005 Azev A eller Borbet A i 9x16 her helt rett på Golf 2 med 90fangere og G60 breddere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2005 Hvem selger Borbet felger da? evn. brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2005 Borbet A er vel gått ut av produksjon, iallefall sist jeg sjekket. Men du får alltids tak i noen brukte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2005 Hvem selger Borbet felger da? evn. brukt? har bobet a 9x16 som skal selges,men hva er boltsirkelen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2005 Har han Golf 2 som det står er det vel 4x100. Men er felgene dine 4x108 kunne kanskje jeg vært interessert Hvilken innpress har de evt? Og er de hele og pene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2005 mine er 4x108,de er hele å fine men den ene har et lite sår på ca 2 cm i lengde. 9x16 med 225/45 ET 15.kan se om jeg rekker å få tatt bilder av de senere i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2005 Bilder hadde vært flotters! Evt. en prisant. også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2005 du har pm Kent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 11, 2005 Da var det tid for å få på noen sommerfelger. Har fått tilbud på 2 stk Borbet A som er 7,5" brede. Blir det bra om jeg har 9" bak, eller bør jeg ha 9" framme og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2005 Da var det tid for å få på noen sommerfelger. Har fått tilbud på 2 stk Borbet A som er 7,5" brede. Blir det bra om jeg har 9" bak, eller bør jeg ha 9" framme og? 9" framme og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...