#1 Skrevet Januar 16, 2014 Finnes det løsninger for senk av bil med DCC? Kunne tenkt meg å senke Sharanen min litt, men uten å miste komforten DCC gir.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2014 KW har coilovers med et integrert system kalt DDC, om det finnes til Sharan vet jeg ikke. Ellers så kan du jo fritt bruke kun fjærer da DCC ligger i demperen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2014 KW har coilovers med et integrert system kalt DDC, om det finnes til Sharan vet jeg ikke. Ellers så kan du jo fritt bruke kun fjærer da DCC ligger i demperen Blir bilen mye stivere da, eller har jeg den samme " friheten" til valg av hardhet med dcc likevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2014 Har ikke erfaring med senk på biler med DCC selv, men har lest at det fungerer akkurat som med originalt understell. Om du kun velger fjærer anbefaler jeg et sett fra H&R, dette er gode fjærer som ikke er ukomfortabelt på noe måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2014 Jeg hadde Drive Select på min A4, som da innebærer Magnetic Ride (Det samme som DCC). Valgte å sette på 40/40mm H&R fjører på denne, og merket ikke at det gikk utover komforten. På innstillingen "Comfort" var bilen fremdeles "myk" og fin, og på "Sport", var den stivere, og sportsligheten kom frem Så anbefaler dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2014 Jeg hadde Drive Select på min A4, som da innebærer Magnetic Ride (Det samme som DCC). Valgte å sette på 40/40mm H&R fjører på denne, og merket ikke at det gikk utover komforten. På innstillingen "Comfort" var bilen fremdeles "myk" og fin, og på "Sport", var den stivere, og sportsligheten kom frem Så anbefaler dette! Supert! Formening om hva det koster å få montert sånne fjører. Ikke noe jeg begynner med selv desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2014 Det er helt avhengig av sted og verksted. Møller er veldig dyre på dette. Varierer nok fra 5 - 10 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2014 Mener jeg betalte 3500 kr på SS Performance i Skien for montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2014 Mener jeg betalte 3500 kr på SS Performance i Skien for montering. Det hørtes ikke så gæli ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2014 Det hørtes ikke så gæli ut! Lurer da også på om dette var inkl EU godkjenning til 400 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 16, 2014 Går ut i fra at det var med firehjulskontroll og lysjustering også Even.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 16, 2014 Går ut i fra at det var med firehjulskontroll og lysjustering også Even.. Stemmer det ! Skal prøve å rinne kvitteringen, men tviler på at jeg besitter den. Tror den ble med bilen til ny eier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...