#1 Skrevet Mai 29, 2005 Vi havnet etter litt opp på Haslemoen lørdag kveld. Hadde været vært bedre hadde vi bodd på banen, men pga regn så valgte vi Haslemoen istedet. Og vi angrer egentlig ikke:) Hvis noen ikke vil være med i denne tråden må dere si ifra så skal jeg fjerne de bildene som er aktuelle! Middag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2005 Må skrive 10 tegn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2005 Middag og vorspiel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2005 Hostesaft... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2005 FÆST:D (og noen tegn til...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2005 Tidlig på kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2005 Litt senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2005 Enda senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2005 Danseløver.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2005 Mere dans..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2005 De kule gutta og tissepause. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2005 Ingen kommentar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2005 Se så søte:D Nesten alle danser også gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2005 "Myk" mann og så kom det noen befal innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2005 Og så fortsatte det ut i natten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2005 haha....sjikkli braaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 29, 2005 Jeg hadde det såå festlig! Ble mye dansing kan man si.. Takk for et skikkelig bra treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 30, 2005 Befal "IB" på besøk kan gjøre festen kjiip. Men dere hadde vel befal, som hadde forståelse? Og som ikke ødla alt? hehe.. Kjipt å måtte jobbe, når folket har det gøy på treff. Sånn er livet. Rock on! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 30, 2005 Må bare slenge ut noen til. Her skulle jeg egentlig bare ta bilde av dama, men det var vist flere som ville være med på bilde:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 30, 2005 Befal "IB" på besøk kan gjøre festen kjiip. Men dere hadde vel befal, som hadde forståelse? Og som ikke ødla alt?hehe.. Kjipt å måtte jobbe, når folket har det gøy på treff. Sånn er livet. Rock on! Hvis du ser litt nærmere på de befalene så ser du at de ikke var helt reglementert uniformert og jeg tviler på at de bremset noe særlig på festen . BB (Jeg er den i midten, kamo buksa var ikke helt min størrelse, men vi måtte ta det vi fant... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 30, 2005 Hvis du ser litt nærmere på de befalene så ser du at de ikke var helt reglementert uniformert og jeg tviler på at de bremset noe særlig på festen . BB (Jeg er den i midten, kamo buksa var ikke helt min størrelse, men vi måtte ta det vi fant... ) Hehehe...Stomperud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 30, 2005 Hehehe...Stomperud ekke så greit... Blei litt drita utover kvelden... formen var ikke bra på søndag iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2005 ekke så greit... Blei litt drita utover kvelden... formen var ikke bra på søndag iallefall.. Hvor mye ga du til bikkja da? Hvorfor ha med en 5-6mnd gammel valp på fest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 30, 2005 Hvor mye ga du til bikkja da?Hvorfor ha med en 5-6mnd gammel valp på fest? Hu smakte vel bare litt på glasset... Har vel ikke vondt av å være med pappa på "fest".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 30, 2005 Jeg er hvertfall JÆ*** letta over at bildene ikke ble verre enn de var. Husker svært lite fra den kvelden. Men gøy var det, tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...