#26 Skrevet Mai 30, 2005 Jeg er hvertfall JÆ*** letta over at bildene ikke ble verre enn de var. Husker svært lite fra den kvelden. Men gøy var det, tror jeg hehe..typen din slokna jo ganske så tidlig da... Fornuftig type det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 30, 2005 Har flere bilder, men de postes IKKE her:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 30, 2005 Eller, ok da! Noen til:) Dette er fra søndagen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 30, 2005 Mere dans:) Og dagen etter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 30, 2005 Det var en kjempegøy kveld ja, og masse hyggelige folk. Kanon. Og jeg var temmelig "selskapssjuk" dagen etter, som seg hør og bør når man har vært i selskap? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 30, 2005 Og så litt bil-bilder. Er Linn som har tatt alle disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 30, 2005 Samme fotografen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 30, 2005 Alt under 20" er feigt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 30, 2005 Linn likte GTi`n så godt at hun ville at jeg skulle bytte ut A6`en i en slik. Gikk godt gjorde den også! Kjempefin bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 30, 2005 Har flere bilder, men de postes IKKE her:D Takk og pris for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 30, 2005 Hehehe...Stomperud Neeei så bra Nå kan man angre på at man ikke skrev TS på uniformen. Det der var jo kanonrått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 30, 2005 Har flere bilder, men de postes IKKE her:D Jeg syns det var veldig morsomt å se åssen type bilde dere knipset mest av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 30, 2005 Åhh. . . Jeg hadde litt vondt i halsen på søndagen! Det ble vel ropt OPPSTILLING et par ganger i løpet av kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 30, 2005 Var konge bra fest. Hadde det sikkelig morro. Syntes dere la dere litt tidlig da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 30, 2005 Åhh. . . Jeg hadde litt vondt i halsen på søndagen! Det ble vel ropt OPPSTILLING et par ganger i løpet av kvelden? Hoho, Du skulle nesten hatt det bildet av deg i stort format, til å hatt på veggen! Større smil har jeg aldri sett. Hils Camilla forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 31, 2005 Er det noen som tok med seg formen min eller så den når de ryddet i peisestua. "Travolta" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 31, 2005 Har et bilde til av befalene, der også Camilla og Nina Marie er med. Kan postes hvis ønskelig:) Og så har jeg maaaange bilder av dans... Tror ikke jeg gjorde stort annet en å ta bilder den kvelden Per-Håkon: Jeg fant igjen formen min på banen dagen etter! Var noen som hadde tatt den med dit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 31, 2005 Hehe virker som vi reiste tilbake til campingen litt for tidlig, etter bildene å dømme P.S. Petter: Bildet av dama di, der er det først sjefen (John K), så meg, og så Sigmund Flydal bakerst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 31, 2005 Hehe virker som vi reiste tilbake til campingen litt for tidlig, etter bildene å dømme P.S. Petter: Bildet av dama di, der er det først sjefen (John K), så meg, og så Sigmund Flydal bakerst Aha! Så det var folk fra forumet. Litt morsomt å vite hvem vi fester med:) Vi skulle nesten hatt på oss navnskilt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 31, 2005 Aha! Så det var folk fra forumet. Litt morsomt å vite hvem vi fester med:) Vi skulle nesten hatt på oss navnskilt:D Neste gang begyner vi festen med navneleken hehe Nei tror jeg vet hvem de fleste der var med et lite unntak, også er det jo noen sorte hull fra den kvelden. hadde håpet bildene forklarte disse men var hvist litt beskjeden og klart og sniket meg unna eller med ryggen til på de fleste hehe . Tro jeg og per håkon " travolta " tærud hadde en sikkelig klappeslange jakt på søndag morgen. Og kanskje viktigste av alt Pers " tjekkiske start kabel teater " hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 31, 2005 Aha! Så det var folk fra forumet. Litt morsomt å vite hvem vi fester med:) Vi skulle nesten hatt på oss navnskilt:D Ja navneskilt med VACN logo hadde vært bra! Nesten umulig å vite hvem folk er, eneste man kjenner folk igjen på er jo når de kommer ut av bilene.. F.eks. Bjørn B, Walter, deg Petter osv, biler som er "kjent" fra forumet Eneste jeg kan si jeg VISSTE hvem var uten å ha sett ved bilen (utenom Sjefen og slikt) må være Håkon den store, en mann av mitt kaliber ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 31, 2005 Eneste jeg kan si jeg VISSTE hvem var uten å ha sett ved bilen (utenom Sjefen og slikt) må være Håkon den store, en mann av mitt kaliber ! Hehe alt under hundre er femi...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 31, 2005 hehe..typen din slokna jo ganske så tidlig da... Fornuftig type det.. haha, ja:D neida, men han hadde jo litt ansvar og sånt dagen etter, lønner seg å være litt opplagt da:) Ja navneskilt med VACN logo hadde vært bra! Nesten umulig å vite hvem folk er, eneste man kjenner folk igjen på er jo når de kommer ut av bilene.. F.eks. Bjørn B, Walter, deg Petter osv, biler som er "kjent" fra forumet Eneste jeg kan si jeg VISSTE hvem var uten å ha sett ved bilen (utenom Sjefen og slikt) må være Håkon den store, en mann av mitt kaliber ! Navneskilt og hva slags bil man kjører og nick på irc, da burde kanskje jeg klare å få det med meg også Lærte meg noen nye navn i løpet av helgen, og klarte dessuten å koble kjente navn til ansikt, men har fortsatt ikke helt oversikten.. Men gøy var det lell:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 31, 2005 Det Tsjekkiske startkabel teateret ruller videre på turne i sommer. Neste show er VW-Audi Nordvest 17-19.6 og så skal vi ha et sommershow på Rudskogen siste helgen i juli. Her kommer det også til å være innleide artister som KlapperslangeTor og Bangbusbjørn. Støtter navneskilt fullt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 31, 2005 Det Tsjekkiske startkabel teateret ruller videre på turne i sommer. Neste show er VW-Audi Nordvest 17-19.6 og så skal vi ha et sommershow på Rudskogen siste helgen i juli. Her kommer det også til å være innleide artister som KlapperslangeTor og Bangbusbjørn. Støtter navneskilt fullt ut! hva med travolta tærud? slår han til igjen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...