Bildetråd: Middag og fest på Haslemoen 28/29 mai

Anbefalte innlegg

Jeg er hvertfall JÆ*** letta over at bildene ikke ble verre enn de var. Husker svært lite fra den kvelden. Men gøy var det, tror jeg :D

hehe..typen din slokna jo ganske så tidlig da...

Fornuftig type det..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har flere bilder, men de postes IKKE her:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller, ok da! Noen til:) Dette er fra søndagen også.

Image00007.jpg

Image00012.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mere dans:) Og dagen etter....

Image00017.jpg

Image00027.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en kjempegøy kveld ja, og masse hyggelige folk. Kanon.

Og jeg var temmelig "selskapssjuk" dagen etter, som seg hør og bør når man har vært i selskap? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så litt bil-bilder. Er Linn som har tatt alle disse.

Image00028.jpg

Image00022.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme fotografen.

Image00024.jpg

Image00041.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt under 20" er feigt:D

Image00072.jpg

Image00074.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linn likte GTi`n så godt at hun ville at jeg skulle bytte ut A6`en i en slik.

Gikk godt gjorde den også! Kjempefin bil!!

Image00073.jpg

Image00076.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o Takk og pris for det! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe...Stomperud :D

attachment.php?attachmentid=19175&stc=1

Neeei så bra : smil :: smil :

Nå kan man angre på at man ikke skrev TS på uniformen. Det der var jo kanonrått : rock ::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det var veldig morsomt å se åssen type bilde dere knipset mest av : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhh. . . Jeg hadde litt vondt i halsen på søndagen! Det ble vel ropt OPPSTILLING et par ganger i løpet av kvelden? : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var konge bra fest. Hadde det sikkelig morro. Syntes dere la dere litt tidlig da hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhh. . . Jeg hadde litt vondt i halsen på søndagen! Det ble vel ropt OPPSTILLING et par ganger i løpet av kvelden? : flau :

Hoho, Du skulle nesten hatt det bildet av deg i stort format, til å hatt på veggen! Større smil har jeg aldri sett. : haha : Hils Camilla forresten! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som tok med seg formen min eller så den når de ryddet i peisestua.

"Travolta"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et bilde til av befalene, der også Camilla og Nina Marie er med. Kan postes hvis ønskelig:) Og så har jeg maaaange bilder av dans... Tror ikke jeg gjorde stort annet en å ta bilder den kveldenicon11.gif

Per-Håkon: Jeg fant igjen formen min på banen dagen etter! Var noen som hadde tatt den med dit...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe virker som vi reiste tilbake til campingen litt for tidlig, etter bildene å dømme :D

P.S. Petter: Bildet av dama di, der er det først sjefen (John K), så meg, og så Sigmund Flydal bakerst : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe virker som vi reiste tilbake til campingen litt for tidlig, etter bildene å dømme :D

P.S. Petter: Bildet av dama di, der er det først sjefen (John K), så meg, og så Sigmund Flydal bakerst : haha :

Aha! Så det var folk fra forumet. Litt morsomt å vite hvem vi fester med:) Vi skulle nesten hatt på oss navnskilt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha! Så det var folk fra forumet. Litt morsomt å vite hvem vi fester med:) Vi skulle nesten hatt på oss navnskilt:D

Neste gang begyner vi festen med navneleken hehe Nei tror jeg vet hvem de fleste der var med et lite unntak, også er det jo noen sorte hull fra den kvelden. hadde håpet bildene forklarte disse men var hvist litt beskjeden og klart og sniket meg unna eller med ryggen til på de fleste hehe . Tro jeg og per håkon " travolta " tærud hadde en sikkelig klappeslange jakt på søndag morgen. Og kanskje viktigste av alt Pers " tjekkiske start kabel teater " hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja navneskilt med VACN logo hadde vært bra!

Nesten umulig å vite hvem folk er, eneste man kjenner folk igjen på er jo når de kommer ut av bilene.. F.eks. Bjørn B, Walter, deg Petter osv, biler som er "kjent" fra forumet :)

Eneste jeg kan si jeg VISSTE hvem var uten å ha sett ved bilen (utenom Sjefen og slikt) må være Håkon den store, en mann av mitt kaliber ! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg kan si jeg VISSTE hvem var uten å ha sett ved bilen (utenom Sjefen og slikt) må være Håkon den store, en mann av mitt kaliber ! : ja :

Hehe alt under hundre er femi...... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..typen din slokna jo ganske så tidlig da...

Fornuftig type det..;)

haha, ja:D neida, men han hadde jo litt ansvar og sånt dagen etter, lønner seg å være litt opplagt da:)

Ja navneskilt med VACN logo hadde vært bra!

Nesten umulig å vite hvem folk er, eneste man kjenner folk igjen på er jo når de kommer ut av bilene.. F.eks. Bjørn B, Walter, deg Petter osv, biler som er "kjent" fra forumet :)

Navneskilt og hva slags bil man kjører og nick på irc, da burde kanskje jeg klare å få det med meg også :) Lærte meg noen nye navn i løpet av helgen, og klarte dessuten å koble kjente navn til ansikt, men har fortsatt ikke helt oversikten.. Men gøy var det lell:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Tsjekkiske startkabel teateret ruller videre på turne i sommer. Neste show er VW-Audi Nordvest 17-19.6 og så skal vi ha et sommershow på Rudskogen siste helgen i juli. Her kommer det også til å være innleide artister som KlapperslangeTor og Bangbusbjørn.

Støtter navneskilt fullt ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Tsjekkiske startkabel teateret ruller videre på turne i sommer. Neste show er VW-Audi Nordvest 17-19.6 og så skal vi ha et sommershow på Rudskogen siste helgen i juli. Her kommer det også til å være innleide artister som KlapperslangeTor og Bangbusbjørn.

Støtter navneskilt fullt ut!

hva med travolta tærud?:D slår han til igjen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.