Hvordan sjekke om kkk26 fungerer?

Anbefalte innlegg

Har en oljekjølt kkk26 liggende, og lurer da på hvordan jeg kan sjekke om den fungerer som den skal?

 

Saken er jo den at viss jeg skal begynne på turbokonvertering av motoren, så vil jeg vite om turbo`n fungerer.

 

Så å starte på konverteringa er jo døfødt viss det viser seg at turbo`n ikke fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo begynne å se etter sprikker i eksoshuset, synlige skader på bladene og at det ikke er alt for mye slakke........dessuten er det andre å få kjøpt så ikke dropp konverteringa om turbo`n er dass ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan skje i værste fall om jeg bruker en turbo som går i stykker under bruk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det værste som har skjedd meg er ekstremt oljeforbruk og mengder med røyk, tviler på det men mulig deler fra kompressor delen kan finne veien inn i motoren....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det værste som har skjedd meg er ekstremt oljeforbruk og mengder med røyk, tviler på det men mulig deler fra kompressor delen kan finne veien inn i motoren....

 

Hmm..hvordan skal det (deler fra kompressor`n) blåse "gjennom" cooleren da tro..??

Baklengs og inn gjennom manifold/grenrør eller..??...correct me if I`m wrong.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sjekket turbo`n, å den ser mest sannsynlig ut til å kunne brukes.

 

Så når turbo`n går i stykker så resulterer det bare i at motoren går dårlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.