#1 Skrevet Januar 17, 2014 Airbaglampa lyser konstant i min datters golf 4 98. Betyr dette at alle bager ute av drift, eller kan det gjelde bare en enhet mens resten fungerer? Har ikke enkel tilgang på diagnose :'( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2014 Det kan vere airbagen på passasjer sida framme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2014 På andre bilmerker jeg har vært borte i, så er det vanligste at det er clockspring i rattstammen som gir srs-lampe i dashbord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2014 (endret) Du kan prøve kobler av kontakt under seter gul farge på bege sider foran og kobler på igjen. Kobler av batteri 15 min og på ,kankje du kan slete feil hvis er dårli kontakt. Hvis er feil i komponenter du må kobler til diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...