#1 Skrevet Januar 17, 2014 Hei Lurer på om man kan programmere en ny nøkkel selv, eller om man må på møller for og få det gjort? Har tilgang til vag-com Bilen er en 2004 A6 2,5 Tdi Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2014 Går ut ifra at denne stemmer for din bil også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2014 Dette så jo ikke så vanskelig ut, Funker dette på startsperren også tror du? Skal prøve i løpet av kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2014 Funker dette på startsperren også tror du? Nei det går ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2014 Nei, da trenger du en PIN som VAG-COM ikke klarer å ta ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2014 Prøvde i går kveld men ble møtt av en slaks error på kommunikasjon når jeg skulle klikke meg inn på "46 central conv." så da ble det ikke noe av noe: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2014 Det skal være en alternativ plass du går, søk på Ross-tech eller VAG-COM og det du vil finne fram til, så finner du nok svaret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2014 (endret) Jeg brukte en VAG Tacho kabel til startsperra og en orginal Ross Tech kabel til fjerstyringa. Var enkelt, no alla de på vidoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...