#1 Skrevet Januar 17, 2014 Hei, er det vansklig å ettermontere orginale xenon lykter på en 3b, som ikke har xenon orginalt ? Er det plug n play eller trengs det adaptere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2014 Stapp i. Må ha lyktespylere. Så må du kjøpe ettermonteringssett for xenon org. Bla Kufatec har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2014 Du kan kjøpe konverteringskitt og bare bytte ut pærene. Men skal du ha det originalt blitt det dyrt. Må ha sensor som sitter på bærebrua som legger merke til høyden på bilen. Koding av Ecu etc. Men bygg om de lyktene du har, så er det en billig sak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2014 Du kan kjøpe konverteringskitt og bare bytte ut pærene. Men skal du ha det originalt blitt det dyrt. Må ha sensor som sitter på bærebrua som legger merke til høyden på bilen. Koding av Ecu etc. Men bygg om de lyktene du har, så er det en billig sak:) Så det mulig å få tak i lampene og bruke konvertingskit, uten å bruke den sensoren ? Og kan jeg bruke høydejusteringen som jeg har nå ? Bare flytte over høydejusterings motoren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2014 Merk at om du skal ha det lovlig må bilen ha lyktespylere og nivåsensorer. Bilen går heller ikke igjennom EU med ettermonteringskit. Sånn fyi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2014 Merk at om du skal ha det lovlig må bilen ha lyktespylere og nivåsensorer. Bilen går heller ikke igjennom EU med ettermonteringskit. Sånn fyi Lovlig trenger det ikke være Men ett litt ot spørsmål, bilen min har lyktespylere, men jeg har aldrig fått de til å fungere. litt dumt spørsmål, men hvordan skal de fungere ? Tenkte på hvile lysinstillinger de skaø fungere på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2014 Enkelt å koble opp org. lednngsnett. Du får med egen styresentral som kobles inn på obd stikket. Ferdig hull i chassi for høydemåler bak og foran. Om du skal ha dette lovlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2014 Me det koster en god del kan jeg tenke meg? Får linselykter med facelift til bilen din fra bildeler.no og xenonkitt kan du kjøpe på Biltema for 599,- Men alt er mulig hvis man ønsker å bruke litt penger på bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2014 Lyktespylerene skal fungere når lysbryteren står lengst til høyre(kveldsmodus). Fungerer dem ikke, kan det være gåen motor eller sikringen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2014 Me det koster en god del kan jeg tenke meg? Får linselykter med facelift til bilen din fra bildeler.no og xenonkitt kan du kjøpe på Biltema for 599,- Men alt er mulig hvis man ønsker å bruke litt penger på bilen:) Er ikke meninga at det skal bli lovlig. Bildeler.no har ikke facelift lykter inne, og jeg sendte mail dit og de vet ikke om de får de inn igjen Problemet er at jeg har depo lamper, angel eyes nå med elendig passform, derfor er orginale interessante, da har bedre passform 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 18, 2014 Jeg kjører med original hella lykter med xenon, men kan godt kjøpe face lift lykter å ettermontere xenon kitt visst du ikke skal ha det godkjent, jeg skal ha alt godkjent med sensorene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...