Noen spørsmåø ang passat 3b

Anbefalte innlegg

Skal det være noen gummilist mellom framrute og tak ? Evt dele nr

Bakfanger fra 3bg, plug n play ?

Passer framskjermer fra en 3bg en 3b ?

Hvordan ta bort automatiske kjørelys ? Kan jeg ta ut en sikring, evt hvem ?

Vindusviskeren fungerer bare på full speed, og når man tar ned hendlen, stopper viskerene der de er. De kan da stoppe hvor som helst. Hva kan være galt ?

Bakluke fra 3bg, plug n play, hvis man tar og bytter alt fra 3b luke til 3bg ? Eller vill den dingsen gjør at luke åpner seg når man laser bilen ?

Ble mange spørsmå, men jeg tenkte jeg lager en tråd istedet for mange :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

]Skal det være noen gummilist mellom framrute og tak ? Evt dele nr

Bakfanger fra 3bg, plug n play ? Ja er det

Passer framskjermer fra en 3bg en 3b ? Ikke uten att det er mye annet som byttes, hele fronten

.

Hvordan ta bort automatiske kjørelys ? Kan jeg ta ut en sikring, evt hvem ?

Vindusviskeren fungerer bare på full speed, og når man tar ned hendlen, stopper viskerene der de er. De kan da stoppe hvor som helst. Hva kan være galt ? Høres ut som visker motor

Bakluke fra 3bg, plug n play, hvis man tar og bytter alt fra 3b luke til 3bg ? Eller vill den dingsen gjør at luke åpner seg når man laser bilen ?

Ja den passer, men må kobles opp ett relé slik att du får åpnet den men er ikke noe problem

Håper dette hjalp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være en liten gummilist mellom ruta og taket. Denne følger ruta og går ikke å få for seg.

For at framskjermene skal passe må hele fronten med lykter, panser og fanger byttes.

Ganske sikker på at bakfanger passer da det ser helt likt ut, men har ikke prøvd det fysisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.