#26 Skrevet Mai 31, 2005 Her er bildene mine... bakluke by Øverby Køstom... Tøff lakkering... Beetle RSI, skjelden vare... 1 av 250 prod... Svensk RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2005 Noen Raserbiler med bensin rett i dysa... Tærud-brødrene sin Audi 80 med V8... Autoteam Molde... TS-Racing... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2005 Noen flere VW.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2005 Mine bilder blir lagt ut her: Link Noen smakebiter: Ble visst litt stort det siste der.. Legger ut flere bilder av utstillinga når jeg får sladda flere skilt. Har dessverre bare paint å hjelpe meg med for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 31, 2005 og noen Audier til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 31, 2005 Resten av bildene jeg tok finner du HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 31, 2005 Mitt bidrag finner dere her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 2, 2005 Ingen som har noe mere bilder av den sorte Rs2 på søndag??? Fikk ikke tatt noen selv..(da resten av dagen gikk bort i skruing ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...