#1 Skrevet Januar 18, 2014 Hei, lurer på om det er noen som har en tenningsmodul til aeb 1.8t liggende i nærheten av porsgrunn som jeg kan hente asap? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2014 Hvis det er likt på 2,7tt som jeg tror det er så ligger det hvertfall her i Kr.sand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2014 har 2 stk fra s4 2.2 c4 hvis de er like ??,,har du nummeret på den kn jg sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2014 Jeg bor i andebu og har 3 stk ikke helt i nærheten men. Jeg skal til skien til uken og kan evt levere den send meg sms vis du er intr. 92647772 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2014 Regner med 2.7tt og 2.2t har samme, 2stk med 3 sluttrinn, AEB har 4 sluttrinn.. Har en her i Risør, men reiser offshore på mandag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2014 e har en ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...