#1 Skrevet Januar 19, 2014 Hei Kjøpte meg en Audi 90q 20V sedan i høst, planen var å montere AAN motor fra S4 etter hvert. Forstår det slik at motor passer nedi (motorfester) 5 trinns-kassa kan fortsatt brukes sammen med svinghjul fra 7A. Men ellers da? Må jeg bruke AAN ledningsnett? Noen som har tips angående "skjær i sjøen"? Holder på å planlegge litt her nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2014 Hvis du søker så ligger det drøssevis med info om dette her på forumet. Gjorde dette selv på en 90q 10v, men det enkleste er nok en 3B-motor med nett, IC og rør fra en S2. Ledn.nettet fra aan må tilpasses relativt mye f.eks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2014 Må man ut med dashbord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2014 nei du slipper det men er mye jobb:) det du kan gjøre er å sende aan nettet til jonus for ombygning eller gå for hiddensprut med en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2014 Har sendt melding til Jonus. Han kunne bygge om ledningsnettet. Men jeg hvis jeg bruker 3b motor som har ledningsnett tilkoblet, er det da bare å tre denne inn i coupe og koble til hjernen? (3b hjerne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2014 søk litt så finner du nok en del tråder:) men det skal være rimelig plug and play med 3b i org 7a bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...