SOLGT 1988 Golf Syncro 1,8L SOLGT

Anbefalte innlegg

Tjaaa, da prøver vi igjen : smil :

 

Finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49455696&searchclickthrough=true

 

Bilen har gått ca 200'km.

1,8L 98hk.

 

Ting som følger med bilen:

- Velox 276 kam

-Chippa PF hjerne (skal være p&p)

-Golf G60 Syncro grenrør og dp (not only only to get :) )

-7x15 RH Classic med 185/55 pigg. ET25 på felgene, og dem passer fint under hjulbuene selv med 185/55 og senk. Dette har jeg testet.

-Nytt regreim/vannpumpekit (om ikke dette ordnes før salg)

-Bose høyttalere ifra Audi TT (som passer kjempefint i hullene på Golfen)

-Har kjøpt 2,5 liter med LY3D som jeg håper kommer snart. (skal lakke panser)

 

På bilen sitter det Rial Cobra i 7 og 8x15 med Nankang dekk på. Har godkjenningspapir (Tüv) til G2 for felgene !!

Sjekk gjerne prisen på gode Cobra på ebay, du blir overrasket :) Dette er ekte 80talls retro felger.

Det sitter Ta gewinde på bilen. Har papir til dette.

Bilen er ikke senket mye, så her er det en del igjen å skrue ned på.

Klarglass lykter fram. G60 ?? baklykter. Har også "lyktespoiler" til framlyktene. Denne blir lakka og montert når jeg får panser lakkert.

 

Kjente feil:

Ledningsnettet til anlegget må legges på nytt, da dette stjeler strøm.(Om Bose monteres, må dette gjøres allikevel)

vf støtdemperlager lager klakkelyder. Her må det legges noe gummi under. Har byttet lager 2 ganger nu, og lyden går ikke bort !!

 

Karossen er til 98% rustfri vil jeg påstå, har ikke funnet noen hull. Minimalt med overflaterust !!

Kanskje en av de beste Syncro som er igjen her på berget. Bortsett fra kanskje de som selges for 50-60tusen og mere. Dette er oppbygde biler, denne er original !!

Motor/gir funker utmerket.

Lakken er ikke så allerværst den heller. Men forvent ikke nybil, den har jo noen år på veien. Men tror at den er langt over gjennomsnittet bra.:tilber:

 

Prisen med alt av deler er 30000kr.

Skrev tidligere at jeg evnt kan selge uten Rial eller motordeler osv, men tror at dette blir lite aktuelt nå.

For min egen del skal jeg prøve å finne tid til den, og ta en skikkelig storsørvis med regreim bytte, og kanskje oppgradere med 276kam med tilbehør.

Har også lyst å få den godkjent igjen, og da blir det vel å komme skilt på bilen.

Spørs om den blir solgt da : rolleyes

 

Men tar gjerne spm på pm.

For de som ikke har tilgang.

Telefon: 48899346 Gidder IKKE sms.

Mail: truscheit_6@hotmail.com

 

004_zps18281538.jpg

002_zps7cbe27f9.jpg

Rial Cobra. Felgene så ikke ut når jeg kjøpte dem. Har polert disse for hand. Brukte minst 30-40 timer på hver felg !!

Senterdekslene er skrudd på. Disse manglet ved kjøp, kostet meg 1000kr ekstra. Nye "skruer" ble kjøpt inn, 1€ stykket.

108_zpscf13998f.jpg

107_zps61127949.jpg

Audi TT Bose høyttalere. 10 stykk til sammen. Pluss en pose med originale Bose-ledningsklipps.

002_zpsde8bfbb8.jpg

RH Classic 7x15 med 185/55 pigg. Her er bare en felg ferdig oppusset og lakkert. Resterende felger er i bra stand, men er en del irr på banen. Derfor jeg lakka den ene felgen for å sjå hvordan dette kom til å se ut. Ikke så værst... ;)

Syncrosalgsbilder046_zps8f53360e.jpg

Syncrosalgsbilder004_zps3fc725ef.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW.

La ut bilen på finn 22/6. 1298 visninger, 8 som har lagret og 2-3 bytteforslag. Men ingenting falt i smak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SOLGT med rubbel å bit ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.