#1 Skrevet Juni 21, 2014 (endret) Matrialforvalter og Leder: Lars Erik Pedersen lars.erik.pedersen@live.no 91145824 Ålvundfjord Har skilterplater og klubbstickers Kasserer og Styremedlem: Siw Marit Øverås Pedersen siwarosa88@hotmail.com 97596955 Ålvundfjord Styremedlem: Thomas Kamsvåg thomaskamsvaag1@msn.com 99249352 Sunndalsøra Styremedlem: Marius Bruheim Stavne mariusbruheimstavne@hotmail.com 48277426 Sunndalsøra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2014 kunne noen klistret denne å fjerna gammel info om lokallagssledere? da dette ble borte i sw problemene til vacn Begge deler fikset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2014 Da jeg har valgt å flytte til Oslo må jeg desverre slutte som lokallagsleder. Kan du fikse dette Lars? Håper jeg blir tatt imot i Oslo Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...