#1 Skrevet Mai 29, 2005 Har tenkt å lakke stylingsettet mitt som jeg har liggende til min Golf 3. Jeg har en Lumma frontfanger, rieger sidekjørt, seidl gladiator bakfanger og en rieger takspoiler m/ bremselys. Er det noen av dere medlemmer som vet hvor mye kroner et lakkeringsverksted skal ha for jobben ? ca pris! MVH Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2005 hmm.. vil tippe ca pris er iallefall 10 høvdinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2005 10 høvdinger var nå å ta i... kanskje 7 eller 8 lapper? får jo hellakking på min bil til 13 lapper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 kommer og veldig an på fargen og hvordan standen på delene er.. men jeg ville tippet en ca 5000+- ring til Tjøtta lakkering og hør med han. tlf nr : 97775785 Si at Stian Sele ga deg nummeret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2005 kommer og veldig an på fargen og hvordan standen på delene er.. men jeg ville tippet en ca 5000+- Tror jeg betalte ca 4500,- for lakkering av for&bak fanger og sideskjørt. Da var alt nytt og dette var på Hinna lakkering for 2 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2005 Hey Jone .... Sende deg ein pm med et nr på. Kanon kjekke kar sprøyte billig ..flinke e an og!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...