#1 Skrevet Juni 21, 2014 Selger mitt orginale VW Golf 6 MF R-Line ratt (Multifunction) pga oppgradering til MK7 GTI ratt. Dette er brukt 40.000km men er meget pent brukt uten hakk/riper/slitasje. Dette passer på Golf 5,Scirocco,Passat 3C ol. Selges kr 3300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2014 Bra pris:) skal tipse Kløw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2014 Selger du rattstyringsmodul også, eller kan den brukes med mk7 ratt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2014 Tar det jeg! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2014 Selger du rattstyringsmodul også, eller kan den brukes med mk7 ratt? Kan bruke min modul på MK7 rattet. Så selger kun rattet u/Airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2014 (endret) Uten airbag? Hmm.. Det var kjipt Da drøyer jeg nok kjøpet litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2014 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...