#1 Skrevet Juni 22, 2014 Som topic sier : Ønsker å kjøpe lista som skal sitte på framskjermen Sjåførside til min '87 Audi 80 B3. ( OBS: bildet kun for illustrasjon ) Ta kontakt på PM, 99012942 eller andersth86@msn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2014 Hei, Jeg driver å plukker en B3 nå, så kan prøve å få den av hel?? Men har du sjekket med Møller, sikkert ikke så dyr den der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2014 Hei ! Har ikke sjekket med møller, men har funnet alle lister (nye-uorginale) på ebay.de til ca 400kr + frakt... Kan være interessert i fler deler og om du har delebil Ja, er interessert om du får den av hel.. Er limt virker det som Har du framfanger ? List under lyktene/grillen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2014 Hei ja, nå går bilen i pressa enten i morgen eller tirsdag. Men har fanger også ja og kanskje list. Problemet er at jeg vil bli kvitt alt før ferien starter i slutten av uken:-) Er vel sikkert dyrt å sende fanger etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...