#1 Skrevet Juni 22, 2014 Audi A4 / A5 sportsdempere og fjærer selges, de har produktnr: 40059-3 De senker 40mm forran og 55mm bak. De er ikke brukt. Kun tatt opp av esken! Settet er TÜV-godkjent. Pris 6600,- kr jeg betaler frakt! Eller kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2014 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2014 For å hjepe deg litt - delenummeret er et "H&R Cup-Kit Komfort for Audi B8, 2WD, up to 1100 kg front axle weight, extra low version". Passer altså ikke min quattro avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2014 For å hjepe deg litt - delenummeret er et "H&R Cup-Kit Komfort for Audi B8, 2WD, up to 1100 kg front axle weight, extra low version". Passer altså ikke min quattro avant Ja, jeg har ikke skrevet at det passer til Quattro heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2014 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2014 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2014 Bud mottas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2014 Liggere her fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2014 Bud mottas, spørr hvis dere lurer på noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...