#1 Skrevet Juni 23, 2014 (endret) Lokallagstyret i Oslo selger skiltplater og stickers. Dette kan du få på mandagstreffene på McDonalds på Lørenskog eller på vintertreffene på Peppes på Metrosenteret. Følgende har skiltplater og stickers: Daniel Olsen (Tornadorød MK5 GTI) Knut Erik Jacobsen (Svart Caddy med orange detaljer eller blå Skoda Octavia) Som vanlig er det 50,- pr. skiltplate og klistremerkene er gratis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2016 Pr. i dag har ikke jeg skiltplater eller stickers. Skal bestille opp på nyåret. Usikker på status på Kunt-Erik og Robert sin beholdning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2016 Jeg har hvis det er noen som trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2017 Vil gjerne ha skiltplater og stickers. Trenger 4 stk da så jeg får til begge bilene, og gjerne 8 stickers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2017 Skal legge inn en bestilling nå, slik at jeg har selv. Men akkurat for øyeblikket er jeg tom. Kanskje Morten har..? Om du kan vente, så skal jeg ha dette til neste mandagstreff. Bestilte opp merker og plater nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2017 Skal legge inn en bestilling nå, slik at jeg har selv. Men akkurat for øyeblikket er jeg tom. Kanskje Morten har..? Om du kan vente, så skal jeg ha dette til neste mandagstreff. Bestilte opp merker og plater nå. Yes please! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2017 Vil gjerne ha skiltplater og stickers. Trenger 4 stk da så jeg får til begge bilene, og gjerne 8 stickers. Jeg har. Trenger du før neste møte gir du beskjed så kan jeg møte deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2017 Gjerne det også, når passer det for deg? Kan hente når som helst etter 16:00 på hverdager og etter 12:00 i helger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2017 Gjerne det også, når passer det for deg? Kan hente når som helst etter 16:00 på hverdager og etter 12:00 i helger. Hei. Jeg skal på skedsmo kl 16.00 i dag. Hvis du vil kan jeg ta med dit å møte deg kl15.45 på shell nordgående(mot gardemoen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2017 Hei. Jeg skal på skedsmo kl 16.00 i dag. Hvis du vil kan jeg ta med dit å møte deg kl15.45 på shell nordgående(mot gardemoen). Vært litt opptatt i helga, muligheter denne uka? Kjører fra Nydalen 16:10 hver dag og til Frogner/Sørum. Skrik ut om det er noe som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 28, 2017 Hei. Jeg skal på skedsmo kl 16.00 i dag. Hvis du vil kan jeg ta med dit å møte deg kl15.45 på shell nordgående(mot gardemoen). Jeg er en tur på Metro senteret nå mellom 17-19 sånn hvis det passer deg, står innerst til høyere der noen av oss parkerer under treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2017 Hei. Har gått forbi meg denne. Skal vi prøve å møtes i morgen? Er hjemme ca kl 16.00. Kan møte deg på MC donalds lørenskog. 16.30 eller noe i den duren. Gi beskjed. Du kan ringe eller sende sms til meg mob 41301980 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2017 Har klubben også større typer stickers enn den små lange? Tenker i typen "VACN" i ganske stor skrift til å dekke en del av bagasjeluke eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 9, 2017 Har klubben også større typer stickers enn den små lange? Tenker i typen "VACN" i ganske stor skrift til å dekke en del av bagasjeluke eller noe? Klubben lager ikke noe selv, nei. Men du kan ta med deg logo til et firma selv, om du ønsker det. Jeg fikk laget til bobla på netprint på helsfyr, men det finnes mange som lager sånt i oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 9, 2017 Okai, kunne jo tenkt meg et stort merke hadde blitt bra på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 25, 2018 Jeg trenger skiltplater og klistremerker Samme stede som nevnt over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2018 Jeg har begge deler.bor på lørnskog gi beskjed så kan jeg møte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 21, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 12.12.2016 den 17.33, Morten Dybing skrev: Jeg har hvis det er noen som trenger. Hei , jeg ønsker å kjøpe skiltplater og klistremerker mvh lars erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 21, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 9 timer siden, Lars Erik Godøen skrev: Hei , jeg ønsker å kjøpe skiltplater og klistremerker mvh lars erik Om du ikke har skikkelig hastverk, så anbefaler jeg at du stikker innom standen til klubben på Oslo Motor Show neste helg. Det har vi skiltplater og klistremerker. Pluss masse annet snax 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 3, 2019 Hei, hvor er det mulig og få tak i skiltplater og klistremerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 3, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 timer siden, Max Philip Moltzau skrev: Hei, hvor er det mulig og få tak i skiltplater og klistremerker? Jeg kan skaffe plater. Er muligens tom for klistremerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 3, 2019 Eller så kan du kontakte Simen på tlf.97884714, han bor i Sandvika området, han har både skiltholdere og merker på lager. Han er materialforvalter for Drammen Lokallag 😁👍 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 3, 2021 Hei. jeg trenger 2 skiltplater og 2 klistermerker. Har gamle alu. Skilt, passer disse i skiltplata? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 3, 2021 De skal passe de. Jeg kan sjekke på om vi har på lageret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 4, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 timer siden, Øyvind Sandal skrev: Hei. jeg trenger 2 skiltplater og 2 klistermerker. Har gamle alu. Skilt, passer disse i skiltplata? mvh Vi har også fått inn i klubbshoppen Skiltplater: https://vacn.adprofil.no/product.aspx?pid=4767&gid=1098 Klistremerker: https://vacn.adprofil.no/product.aspx?pid=8838&gid=1099 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...