Noen med tilgang til ETKA? Delenummer for setebryter Audi S4

Anbefalte innlegg

Hei!

Min bror har en 2001 modell Audi S4 hvor treveisbryteren på førersetet har sluttet å fungere. Møller får i ETKA kun oppgitt toveisbryter når de sjekker via registreringsnummeret. Vi er derfor litt usikre på om det har vært byttet stoler i denne bilen.

Uansett - har noen med tilgang til ETKA anledning til å sjekke delenummer på fireveisbryteren? Det er altså snakk om en 2001 modell Audi S4 med Recaro-stoler.

På forhånd takk for hjelpen! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får opp noe som heter følgende:

8E0 959 747 - bryter for lengdejustering, setehøyde, setehelning og ryggleninnstilling - venstre ..

8E0 959 748 - bryter for lengdejustering, setehøyde, setehelning og ryggleninnstilling - høyre ..

Denne går da "4 veier" den? eller?

dette er da til 2001mod S4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-veis bryter? Jeg har Recaro orginalt i min 2001 mod.

Jeg har en bryter for ryggen opp/ned, en bryter for setet opp/ned og en for oppblåsbar pute i korsryggen og alle disse er vel 2-veis brytere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann og mange takk for hjelpen Dan.

Dette skal være en fireveisbryter TREVEISBRYTER, viser det seg (?). Brukes blant annet til å heve og senke setet med.

Skal få bekreftet nøyaktig hvordan denne bryteren ser ut, slik at vi ikke går på en smell :-)

Igjen, tusen takk skal du ha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg finner ikke noe annet enn den jeg la ved delnr på. dette er da basert på 2001 S4

A4Q-2001-9-59-959-20.png

går jeg over til 2001 RS4 så får jeg mere greier..

8L0 971 384 H - Bryterplate med bryter - venstre

8L0 971 384 J - Bryterplate med bryter - høyre

RS4-2001-9-59-959-21.png

og

RS4-2001-9-71-972-28.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre: jeg tror det er den det er snakk om ja. Ble litt forvirring her mellom meg og eier av bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.