Anbefalte innlegg

trenger litt diverse til min gti

 

takktrekk (takluke)

vindusvisker hendel kjøpt

orginal ratt (gjerne skinn)

teppe til bagasje kjøpt

golf gti merke bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig en deal med Glenn Ove Strandheim ang taktrekk, så send han en PM å hør om den fortsatt gjelder ;)

 

Ellers så har jeg muligens et orginalratt... og en ny viskerhendel (Mener muligens noe må bygges om for å få på kjøre komputer delen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig en deal med Glenn Ove Strandheim ang taktrekk, så send han en PM å hør om den fortsatt gjelder ;)

 

Ellers så har jeg muligens et orginalratt... og en ny viskerhendel (Mener muligens noe må bygges om for å få på kjøre komputer delen)

 

det stemmer, men er hvitt taktrekk da, så må evt spraye det sort. Og er ikke demontert fra bilen enda. Si ifra om du vil ha det Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer, men er hvitt taktrekk da, så må evt spraye det sort. Og er ikke demontert fra bilen enda. Si ifra om du vil ha det Thomas.

 

ja det taktrekket vil jeg gjerne ha:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder til i elverum. Må få fikset det taktrekket jeg skal ha i bilen min før jeg tar ut dette da, Haster det, ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har et taktrekk?? trenger også golf gti merke bak. dette haster litt. tar evnt imot tips om noen veit om noen som kan ha dette liggendes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der fremdeles på jakt etter taktrekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.