#1 Skrevet Juni 23, 2014 (endret) trenger litt diverse til min gti takktrekk (takluke) vindusvisker hendel kjøpt orginal ratt (gjerne skinn) teppe til bagasje kjøpt golf gti merke bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2014 Jeg har egentlig en deal med Glenn Ove Strandheim ang taktrekk, så send han en PM å hør om den fortsatt gjelder Ellers så har jeg muligens et orginalratt... og en ny viskerhendel (Mener muligens noe må bygges om for å få på kjøre komputer delen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2014 Jeg har egentlig en deal med Glenn Ove Strandheim ang taktrekk, så send han en PM å hør om den fortsatt gjelder Ellers så har jeg muligens et orginalratt... og en ny viskerhendel (Mener muligens noe må bygges om for å få på kjøre komputer delen) det stemmer, men er hvitt taktrekk da, så må evt spraye det sort. Og er ikke demontert fra bilen enda. Si ifra om du vil ha det Thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2014 det stemmer, men er hvitt taktrekk da, så må evt spraye det sort. Og er ikke demontert fra bilen enda. Si ifra om du vil ha det Thomas. ja det taktrekket vil jeg gjerne ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2014 holder til i elverum. Må få fikset det taktrekket jeg skal ha i bilen min før jeg tar ut dette da, Haster det, ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2014 ingen som har et taktrekk?? trenger også golf gti merke bak. dette haster litt. tar evnt imot tips om noen veit om noen som kan ha dette liggendes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2014 der fremdeles på jakt etter taktrekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...