#1 Skrevet Mai 29, 2005 Jeg er ute etter en chrom-list til montering nederst på bakluka på min VW Touran, men har sjekket med to nettbutikker og en VW-forhandler uten å finne det.... Tips til hvor jeg får tak i det mottas med takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2005 Møller Ryen tror jeg kan skaffe dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2005 Hva me norsk bildelsenter da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2005 Vi på Møller E-18 har montert flere av disse. tror nok vi har den på lager. Rabatt til medlemer her. Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2005 nokken som har et bilde av den lista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2005 Du kan ihvertfall se bilde av den påmontert bil hvis du følger signaturen min. Grei nok list, men ser litt plastaktig ut syns jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2005 hmm slik må ej ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2005 -Fikk tak i lista på Møller Ryen idag, god service og rabatt for medlemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...