#1 Skrevet Juni 23, 2014 Hva må til for å ettermontere regnsensor på min 2012 A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2014 Bytte sladrespeilet på frontruta til et som har regnsensor, kode om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2014 Med forbehold at du har moduler med støtte for regnsensor, ellers må det byttes også. Mulig du må trekke en kabel fra regnsensoren ned under dusjen også hvis den ikke ligger der allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2014 Så man trenger ikke å bytte frontrute slik de sa på mitt nærmeste vag verksted? Kan jeg finne ut om jeg har riktige moduler vhja vac-com? Noen som har delenummerne jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2014 Jo er annen frontrute til regnsensor, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2014 Så da må jeg ha ny frontrute, nytt speil og ledningsnett til speilet? Kan jeg finne ut om jeg har riktige moduler vhja vac-com? Noen som har delenummerne jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2014 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...