Audi R8/RS5 365mm bremseskiver foran NYE

Anbefalte innlegg

Da jeg skal bytte til andre skiver selges disse. Er helt nye og kun tatt ut av plastikken.

Delenr på disse er 420 615 301 D. Har også helt nye bremseklosser til disse.

6000,-

Jan

92692542

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger $$ til innkjøp av nye bromsar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette de samme som sitter på rs4en min? (B7)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope. Er anderledes innpress på disse :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen med grombil i klubben som trenger nye skiver ? :) Kan også selges med helt nye orginal klosser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye er innpress er det på dei ? Har et sett med rs4 b7 bremser som eg skal ha på s2 min, men innpresset på skivene er feil på dei skivene eg har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse bygger ca 5mm lenger inn. Må isåfall måle de når jeg har de tilgjengelig igjen for å få det nøyaktig. Helt nye skiver du har ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse bygger ca 5mm lenger inn. Må isåfall måle de når jeg har de tilgjengelig igjen for å få det nøyaktig. Helt nye skiver du har ?

Okei, godt muli dem passer rett på min bil, bremsene er brukt litt veit ikkje hvor langt dem er kjørt, plukket dem av bilen til en kompiss men det var en b6. Er det 34x365 du har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B7 skiver og disse er identiske utenom innpresset og at b7 skivene kan deles. Skal måle de når jeg kommer ned til byen igjen så kan jeg sende deg en pm. Så får du måle litt på din og ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B7 skiver og disse er identiske utenom innpresset og at b7 skivene kan deles. Skal måle de når jeg kommer ned til byen igjen så kan jeg sende deg en pm. Så får du måle litt på din og ;)

Mine kan deles. Okei hadde vør flott med litt mål så kan en se om det passer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell noen som har lyst på disse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.