Anbefalte innlegg

Hvordan er det med rust på denne?tenkte spes på det siden det følger med nye kanaler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid ønsket meg en 1'er golf! og denne er jo rett ved meg!

Ikke meninga å komme med skambud eller noe men hva med 25 000?

Og jeg kan hente når som helst.

Bor i Gausdal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid ønsket meg en 1'er golf! og denne er jo rett ved meg!

Ikke meninga å komme med skambud eller noe men hva med 25 000?

Og jeg kan hente når som helst.

Bor i Gausdal

 

For det første å prute uten å ha sett bilen virker for meg litt useriøst og jeg MÅ ikke selge, og i hvert fall ikke for 25 lapper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis bilen ligger ute til 30k er vel ikke 25k ett skambud ,men ett bud du kunne jobbet videre med. Flott bil synd du skal beholde den om du ikke må selge.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis bilen ligger ute til 30k er vel ikke 25k ett skambud ,men ett bud du kunne jobbet videre med. Flott bil synd du skal beholde den om du ikke må selge.:)

 

Sa heller ikke at det var et skambud, men å prute før man har sett bilen syns jeg er dumt. Vinterlagringsplass står bare og venter, men jeg har ikke mulighet til å gjøre alt jeg ville med pga helsa. Og den fortjener litt omtanke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg skjønner det er dumt å prute før man har sett bilen, men er 25 helst jeg har å bruke på bil akkurat nå:) men 25 er ikke oppe til vurdering en gang altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg skjønner det er dumt å prute før man har sett bilen, men er 25 helst jeg har å bruke på bil akkurat nå:) men 25 er ikke oppe til vurdering en gang altså?

 

Nei, da har jeg den heller selv :) KW3 senkesett og felgene koster 25, så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei! Skjønner deg da altså:)

Prøve å skrape sammen litt jeg så kan jeg kontakte deg, når evnt er det mulig å se på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei! Skjønner deg da altså:)

Prøve å skrape sammen litt jeg så kan jeg kontakte deg, når evnt er det mulig å se på bilen?

 

Når som helst stort sett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står fortsatt her hvis noen lurer på det. Vurderer evt å bare selge senkesettet hvis noen er int. i det...KW3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkesettet er solgt, byttet ut med supersport. Bilen har jeg fortsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er av intresse, Siv. Nettopp lagt epoxy i garasjen, så den er klar for å ta imot et prosjekt.

Kan du sende en sms, så kan jeg ta en tur iløpet av uka for å se på den?

 

93225963

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står inne på vinterlagring til i slutten av april, men kontakt meg i mai, så kan du få se da. Jeg skal på vårtreffet på Hamar den 9. mai da, hvis du skal dit?

 

41664607 forresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, skal prøve å komme meg dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.