Ettermontere varmeseter i A6 C4, mye arbeid? Har delebil å ta deler fra

Anbefalte innlegg

Har en delebil med varmeseter, og fruen kunne tenkt seg varmeseter i sin c4. Noen som vet ca hvor mye arbeid det er å renske ut og flytte over ledningsnettet til varmesetene?

Går det greit eller er det bare å glømme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på her. Lurer på å gjøre det samme i B5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 80 er det plug and play. Ferdig plass under rattet til strøm, er berre å ta ut kablene og flytte dei over. Om det er samme på c4 er eg ikkje sikker men trur ikkje det er meir komplisert der;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da skal jeg prøve å ta ledningsnettet utav delebilen i førsteomgang, så skal jeg legge inn litt bilder her om andre skulle lure på det samme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal være et lite eget ledningsnett til dette. Bør ikke være umulig, men du må kanskje ut med teppet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er et eget lite ledningsnett ja. Må dessverre løfte gulvteppet, så du må ha ut hele midtkonsollen og helst fremsolene.

Husker ikke helt hvordan det er koblet inn i bilen, men såvidt jeg husker er det ganske kurrant å koble dette. Jobben er demontering for å få strekt kablene undersetene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.