#1 Skrevet Juni 24, 2014 (endret) Ser annonsen har gått ut på dato, håper den kan ses enda. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48453939&editAd=true Potent bilprosjekt selges grunnet husprosjekt/ny bil. Bilen selges uten motor/drivverk lykter/ interiør generelt. Hva som følger med er : Chassie Bur HR - Justerbart understell Panser som er letta Panserlåser Eksos og downpipe som passer på furans grenrør. Treser baklykter + ett par ekstra lykter Bensinsystem med 2x 044pumper ++ Oppdreide bak-nav for store knuter Cayenne calipere med lite brukte skiver Rs4 bak calipere med s8/a8 skiver - (ikke 100% sikker her) Ingen hjul p.d.d - men kan ordne med noen frakte hjul Div deler , 700 cc dyser, Her betaler man for delene og får bilen med på kjøpet. Ledningsnettet er splitta. Bilen er EU ok og årsavgift betalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2014 Bumper denne! André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2014 Bump!! Skulle fått solgt unna denne så jeg kunne fått meg garasje før vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2014 Har du bilder fra hvordan bilen ser ut idag (motorrom/coupe/generelt)? Bildene i annonsen er alle gamle og sier lite om dagens tilstand Hva innebærer mangler drivverk, mangler alt av akslinger/girkasse/bakdiff? Hva av ledningsnett er splittet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2014 Kan få tatt noen nye bilder å legge ved. Den mangler motor/girkasse/akslinger/diff ect.. Ang ledningsnett vet Frank andre det bedre enn meg. Men mener han har splitta vekk alt unødvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2014 SUPER dårlige bilder av bilen p.d.d! Kjøp den noen sånn att jeg kommer meg på jordomseiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2014 Hva skal du ha for den? Slik at du kommer deg på jordomseiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2014 Hvis jeg skal drite i å tenke på att jeg taper penger, å heller tenke på å kunne reise med litt mer i bakhånd så kan jeg selge den for 40 000,-...... Det tilbudet står åpent til 01.10 det er avreisedato. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2014 Jeg kan komme å se på den, men ikke til den prisen. Jeg trenger kun karrosseri. Vil se tilstand før jeg kommer med noen bud.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2014 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...