Trenger fargekoder på strøm/høytaler-ledninger 1992 S4

Anbefalte innlegg

Skal til å skifte spiller i Sleden å trenger å vite fargekoder som er på de originale ledningene som er koblet på spilleren. Spesielt høytaler-ledninger.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken er farge er til hva osv jeg må vite altså ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg målte meg frem til dette.. Litt jobb så har noen kodene er vel det en fordel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg målte meg frem til dette.. Litt jobb så har noen kodene er vel det en fordel..
Strøm har jeg egentlig kontroll på,men skulle likt å visst hva som er hva av høytaler-ledningene........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pleier å stå et "kart" på spilleren som forteller hvilken ledning som er hva.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pleier å stå et "kart" på spilleren som forteller hvilken ledning som er hva.....
Har ikke org. spilleren.....står i en Blaupunkt spiller men det er klipt av noen ledninger. Har lyd i kun høytalerne foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel antagelig pga høytalerene bak er aktive, og skal du ha dem til å fungere med uorginal spiller, må en enten bruke linjeutganger evt. bytte til vanlige passive element og bruke eksisterene innebygget forsterker i den ettermonterte spilleren..

 

dette var for øvrig gjort på min når jeg kjøpe bilen, men satt alt tilbake til orginal stand igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får kjøpt en overgang som omvandler høytaler utgangene på cd spilleren til signaler... kjøpte min på strømmen bilsterio\radio.

 

tror kanskje denne er lik din bil...

 

http://www.nordkisa.com\radio.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.