#1 Skrevet Mai 29, 2005 Skal til å skifte spiller i Sleden å trenger å vite fargekoder som er på de originale ledningene som er koblet på spilleren. Spesielt høytaler-ledninger....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2005 Hvilken er farge er til hva osv jeg må vite altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2005 Jeg målte meg frem til dette.. Litt jobb så har noen kodene er vel det en fordel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2005 Jeg målte meg frem til dette.. Litt jobb så har noen kodene er vel det en fordel.. Strøm har jeg egentlig kontroll på,men skulle likt å visst hva som er hva av høytaler-ledningene........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2005 pleier å stå et "kart" på spilleren som forteller hvilken ledning som er hva..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2005 pleier å stå et "kart" på spilleren som forteller hvilken ledning som er hva..... Har ikke org. spilleren.....står i en Blaupunkt spiller men det er klipt av noen ledninger. Har lyd i kun høytalerne foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2005 det er vel antagelig pga høytalerene bak er aktive, og skal du ha dem til å fungere med uorginal spiller, må en enten bruke linjeutganger evt. bytte til vanlige passive element og bruke eksisterene innebygget forsterker i den ettermonterte spilleren.. dette var for øvrig gjort på min når jeg kjøpe bilen, men satt alt tilbake til orginal stand igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2005 du får kjøpt en overgang som omvandler høytaler utgangene på cd spilleren til signaler... kjøpte min på strømmen bilsterio\radio. tror kanskje denne er lik din bil... http://www.nordkisa.com\radio.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...