#1 Skrevet Juni 24, 2014 Heisann. Jeg driver å kikker på justerbart senkesett til bilen om dagen. Jeg vurderte lenge Supersport Black Evolution, men mange sier denne ikke senker mye, så har gått litt bort fra den. Ett stort ønske er også hardhetsjustering, og jeg har funnet ett som heter Vmaxx Xxtreme fra Parts and Retards som er veldig aktuelt med mindre noen har noen innvendinger.. H&R Monotube Ultra Low har også blitt vurdert, men grunnet pris så må jeg heller spare meg opp til dette settet neste gang.. Jeg skal kjøre med 8,5x19" så satser på å få bilen så skjermkant er litt nedenfor dekk-kanten. Det jeg da lurer på. Er det noen som har noen erfaringer med Vmaxx Xxtreme? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2014 H&R er fantastisk på disse bilene. Kjøpte mitt hos Koolart og veldig godt fornøyd med service og pris: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2014 Jeg har vurdert der sterkt, men jeg får heller bare kjøpe noe annet som "midlertidig" senk, å spare til h&r monotube med hardhetsjustering tror jeg desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2014 Kjører på vmaxx Extreme på passat å er veldig fornøyd, ha ikke skrudd det helt ned enda men skal, kjøpt på fkautoparts.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...