#26 Skrevet Mai 31, 2005 Kanskje en tanke å be 'Motronic-guruen' Mihnea Cotet en tur til Norge for en trimmerunde? Blir han invitert av de rette kan det nok la seg gjøre! Egentlig et knakende godt forslag! Leste på nordicaudi for en stund siden at om de kunne garantere 5stk, så kom Mihnea... koster da 7k ca pr bil, da er det real-time mapping på landevei, så program tilpasset din bil. Så mye skryt som jeg har lest om MRC ville ihvertfall jeg vært med, til den prisen ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2005 Eller dere kan ta en telefon til ES tuning og spørre etter Egil han er knallflink med motronicen... For de som så min bil på¨bane i helga så var det ES Steg 2, på kkk24 turbo... har benket 292hk og 460NM med det proogrammet i en 3b. I en ABY er vel smertegrensa enda litt høyere.. Jeg kjører på 1.5-1.7, med 1.9 som peak på maks belastning. ingen tenningsbank og fin blanding. Men hardt for den stakkars turboen, det er det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2005 Mitt display viser kun til 2 på min 200. Trodde alle 200 gjorde det jeg .Uansett så kjøp en skikkelig måler utenom og montere. Får ikke max ladetrykk før i 4/5 gir. Opp en bakke funker det Hehe, javel. Har ikke trøkkt min så hardt enda at jeg vet hvor langt displayet viser. Hvis du titter på interiør bildet inne på gallerier, så kan du skimte en ettermontert turbotrykksmåler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2005 Eller dere kan ta en telefon til ES tuning og spørre etter Egil han er knallflink med motronicen... For de som så min bil på¨bane i helga så var det ES Steg 2, på kkk24 turbo... har benket 292hk og 460NM med det proogrammet i en 3b. I en ABY er vel smertegrensa enda litt høyere.. Jeg kjører på 1.5-1.7, med 1.9 som peak på maks belastning. ingen tenningsbank og fin blanding. Men hardt for den stakkars turboen, det er det... Hehe håper du har planer om ny turbo ganske snart da. K24 uten 360 lager varer ikke lenge med et slikt trykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 31, 2005 Hehe håper du har planer om ny turbo ganske snart da. K24 uten 360 lager varer ikke lenge med et slikt trykk Hehe, jeg vet det.. hadde jeg vært redd for turboen så hadde jeg vel ikke kjørt med et sånt trykk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 31, 2005 Prøvde bilen litt i sted. Fikk brodern til å teste bilen, så jeg kunne sitte å følge med instrumentene. På en laaaang og grei motbakke ga jeg bror beskjed om å flate fjøla i 5.giret. Kjørekompen viste 1,9bar og EQUUSE-måleren sto og dirra på 1bar. Mulig WG'en må strammes litt...?!? Etter vi var ferdig med den turen (som jaggu gikk til Norkjosbotn og tilbake, 14mil t/r ), tok jeg meg en tur i Tromsøsundstunellen. Klarte etterhvert å få den å ladde 2,0bar på kjørekomp. i 5.gir opp Tr.sundstunellen. Den ettermonterte måleren er vanskelig å følge med på, i og med den sitter så lavt (nede ved klima'n). Gikk relativt fort til 1,8-1,9bar. Og etter noen sekunder viste displayet 2,0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 1, 2005 Tror jeg har nevnt det til deg en gang før Pål ....like før jeg trimmet .. Men før jeg trimmet den, så satt det en kk24 med chip og den ladet opp til 2.4 (1.4 )........den har gått bra siden jeg kjøpte den.... Med det nye 380 hk kittet fra ts-racing så lader den 1.7 på 2 gir, men fra 3 gir så tror jeg den topper på 1.8. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...