#1 Skrevet Juni 25, 2014 Hei, Jeg har et justerbart stabstag liggende i garasjen. Tenker å få montert dette på golfen min. Men på disse bilene så ikke coiloversene/senkesettet festet med flere skruer, det er kun en kopp med toplager og en skrue på toppen. Noen som har montert dette før? Og evnt hvordan? Kan selvsagt borre 4 hull på hver side, men disse bilene ruster noe sykt. Hvordan evnt hindre rust og hvordan montere dette? Mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2014 Monterte dette på 3'ern min, borret hull, smurte på zinkgrunning og lakk på hullene. Bolter nedifra og opp, ha grease eller kopperpasta på skruene slik at de ikke gnager på stålet under montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2014 Monterte dette på 3'ern min, borret hull, smurte på zinkgrunning og lakk på hullene. Bolter nedifra og opp, ha grease eller kopperpasta på skruene slik at de ikke gnager på stålet under montering. Tusen hjertelig. Skal prøve dette :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2014 Gjorde dette i 2005 på min mk3. Borret hull. Null rust enda. Snart 10 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2014 Også montert slik på min mk2, ingen rust å se der enda...men så brukes ikke denne bilen om vinteren i saltsuppa. Men kan være lurt og lakkere bart stål etter du har borret hullene, enten syregrunning først så lakk, eller grunning så lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2014 Bare hver forsiktig når du borrer, fort gjort å borre borti demper eller lignende under der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2014 Tusen takk for gode svar. Skal se om jeg får montert dette i løpet av sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...