Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe enkelmasse svinghjul til min S6, C4.

Kan være fra f.eks 3B eller 7A Må være i god stand.

 

Clutch kan også være av interesse om den tåler endel Nm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7a svinghjul #034105270K er muligens tilgjengelig i fra ECS tuning. Koster 171 USD. Verdt å sjekke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser igrunn veldig fristende ut å kjøpe fra ECS tuning. Noen som har handlet der tidligere, og har erfaringer med de?

Skal jo være orginaldeler dette om jeg har forstått det rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har lettet svinghjul fra ECS i Golfen min. Ikkje noke å si på kvaliteten hittil.

Litt stiv frakt pris, men kommer kjapt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har lettet svinghjul fra ECS i Golfen min. Ikkje noke å si på kvaliteten hittil.

Litt stiv frakt pris, men kommer kjapt.

 

Hørtes lovende ut det. Kanskje det er like greit å bare bestille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiv frakt pris og de skriver ikke verdien ned ei krone på pakka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte AAN svinghjul derifra (143USD), dette gikk på backorder med en gang. Etter mye fram og tilbake så endte det med at jeg avbestilte svinghjulet da de sa det var utgått fra produksjon, men jeg kunne kjøpe alternativet fra LUK (akkurat samme svinghjul, fra samme produsent) til 650 USD. De fjernet heller ikke det originale svinghjulet fra butikken, men satte opp prisen til 1450 USD. Så de virker ikke helt gode når de risikerer å tape penger.

 

Så jeg ville ha hørt om de har det på lager før du bestiller. Men hvis de har det, så koster det litt i frakt, men varene kommer raskt. De trekker ikke pengene fra konto før de sender heller, mener jeg. Så du er rimelig trygg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bestilt noe enda så hvis noen har er det bare å skrike ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et 7a på lur mener jeg.. pm ved interesse ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.