#1 Skrevet Juni 26, 2014 Hei! Selger unna noen deler jeg har liggende som aldri ble montert på min gamle 90. - 5trinns 01A-kasse fra S2, ca. 140 000km. Ikke dokumentert, men skal være i god stand ifølge forrige eier: 3000,- - 4 stk. drivaksler fra Coupe 20v: 1500,- - G60-calippere fra S2/20v med braketter: 1800,- - 7A-bunnpanne: 700,- - Midtre eksos til 90q sedan. Montert på bil og kjørt få km med før det ble tatt av igjen: 1000,- - Rustfri bakpotte av type CAC. Mangler flens. Funker greit hvis man vil bygge egen eksos: 200,- Delene befinner seg på Tjøme. Girkasse og eksos sendes ikke, men jeg kan være behjelpelig med frakt innenfor Vestfold. Bilder kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2014 Tilstand på drivaksler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2014 Har sett på drivakslene nå. Ytre drivknute på den ene framakslen var det litt slakk i, og ytre mansjetten var sprukket på den andre. Indre drivknuter må renses og pakkes på nytt da det har kommet noe rusk inni dem. Ellers virker de veldig greie og fine. Kom gjerne med et bud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2014 Har sett på drivakslene nå. Ytre drivknute på den ene framakslen var det litt slakk i, og ytre mansjetten var sprukket på den andre. Indre drivknuter må renses og pakkes på nytt da det har kommet noe rusk inni dem. Ellers virker de veldig greie og fine. Kom gjerne med et bud:) Kan gi deg en tusing og plukke dem opp på Tjøme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2014 Er akslingene solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...