#1 Skrevet Mai 30, 2005 Etter jeg fikk på min 18" felger i helgen fant jeg ut at jeg kan senke litt itilegg Lurer veldig på hva jeg skal velge.Skal KUN bytte fjærer ikke dempere. Ettersom jeg har kjøpt 18" og Ny racing clutch og en del slitedeler må jeg tenke litt økonomisk også Vet at det skal være orginal senking på S2 (25mm)?Jeg har 8,5x18"felger med 225\40 profil. Ossn senkesett anbefales. Hvis dere har bilde av bilene deres med dette på,plz sleng de inn. Mvh. Christer Eilertsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2005 Vet ikke om du er interessert i brukt, skal selge mitt gamle jeg. Må vente til det er tatt av da, se hvordan type det er, OSV.. Send PM om du er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 jeg har satt på 30mm fjærer fra H&R som jeg kjøpte av powerzone... et billig men bra alternativ... , jeg kjører på 8,5-19" felg med 235/35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 jeg har satt på 30mm fjærer fra H&R som jeg kjøpte av powerzone... et billig men bra alternativ... , jeg kjører på 8,5-19" felg med 235/35 Det var nice senking subber ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...